EUROPESE OMROEP | The road warrior

• Director: George Miller
  • Production Country: South Africa
  • IMovie & OPENN Rent Price:EUR 2.99 / HD:EUR 2.99

The Road Warrior, een epos vol snelheid en slachtingendat je in een bizar droomlandschap doet belanden, een oord waar postnucleaire toekomst en mythologisch verleden samensmelten. Maar het is natuurlijk ook doodgewoon één van de ongelofelijkste stuntfilms die ooit werden gemaakt. Nog voor hij met de Lethal Weapon-trilogie en Maverick (1994) op het grote publiek mikte, had Mel Gibson al filmgeschiedenis geschreven met zijn vertolking van Max, een heldhaftige eenling die, op een eindeloze zoektocht naar brandstof, de desolate Australische outback afschuimt. Samen met de armetierige verdedigers van een benzine-depot moet Maxhet opnemen tegen de bizarre krijgers onder leiding van The Humungus, die gevreesd worden om hun genadeloos optreden. Als de hel op spectaculaire wijze losbrandt, zijn de gevolgen niet te overzien en is "de filmpretverpletterend". Als The Road Warrioraan je zijde strijdt, is de actie niet meer stuk te krijgen.

Official Trailer

George Miller