EUROPESE OMROEP | The Flash

• IMovie & OPENN Rent Price:EUR 14.99 / HD:EUR 14.99
6.899/10
From 2,954 Ratings

In 'The Flash' botsen werelden als Barry zijn superkrachten gebruikt om terug te reizen in de tijd in een poging om het verleden te veranderen. Maar als die poging om zijn familie te redden onbedoeld de toekomst verandert, komt Barry vast te zitten in een werkelijkheid waarin generaal Zod is teruggekeerd. Hij dreigt de wereld te verwoesten en dit keer zijn er geen superhelden meer om dat te voorkomen. Tenzij Barry een heel andere Batman weet over te halen om zijn pensioen op te geven en een Kryptoniaan kan redden, al is dat niet degene die hij zocht. Om deze wereld te redden en terug te keren naar zijn eigen toekomst, moet Barry rennen voor zijn leven. Maar is het ultieme offer voldoende om het universum te resetten?

Official Trailer Available

Andy Muschietti