EUROPESE OMROEP | Madagascar 3: Op Avontuur In Europa

• IMovie & OPENN Rent Price:EUR 3.99 / HD:EUR 3.99
6.614/10
From 5,930 Ratings

Je favoriete personages zijn terug en beleven opnieuw een knotsgek avontuur! In deze heerlijke film boordevol humor die door fi lmrecensenten “sympathiek en hilarisch” wordt genoemd zijn Alex, Marty, Melman en Gloria op de vlucht in Europa. Ook de ijdele Koning Julien en de kordate Pinguïns zijn weer van de partij. Het hele stel sluit zich aan bij het circus om zo aan Kapitein Durbois van de dierenpolitie te ontsnappen. De fi lm zit vol bloedstollende actie en kleurrijke nieuwe personages. Het wordt één dolle boel!

Official Trailer

Eric Darnell, Conrad Vernon & Tom McGrath

Official Photos

EUROPESE OMROEP | Madagascar 3: Op Avontuur In Europa EUROPESE OMROEP | Madagascar 3: Op Avontuur In Europa EUROPESE OMROEP | Madagascar 3: Op Avontuur In Europa EUROPESE OMROEP | Madagascar 3: Op Avontuur In Europa EUROPESE OMROEP | Madagascar 3: Op Avontuur In Europa EUROPESE OMROEP | Madagascar 3: Op Avontuur In Europa EUROPESE OMROEP | Madagascar 3: Op Avontuur In Europa EUROPESE OMROEP | Madagascar 3: Op Avontuur In Europa